شور میلاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شور میلاد
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 670
نویسنده : TAKPAR

 انشاء الله، جشن ظهورش و بپا كنیم
انشاءالله،  باشیم و آقا رو نیگا كنیم
مددی، ابا صالح عج
چراغونی تو كو چه‌ها كنید          بزم شعبانیه بپا كنید
از سویدای دل منتظِر               برا فرج همه دعا كنید
*********
مسیح اگه عزیز مریمه               نفسش آبروی عالمه
برای من نمی‌شه تا ابد              هر عزیزی عزیز فاطمه
*********
اگه بگن بهشت برات، ولی    نشو مرید صاحب الزمان
من بهشت و عوض نمیكنم   با دو ركعت نماز جمكران
*********
آسمونا همه هلاكشن              همه غلام سینه چاكشن
بدون اذن صاحب الزمان        فرشته‌ها نفس نمی‌كشن
*********
كعبه جنون ما دیوونه‌هاست   نمی دونیم كه آقامون كجاست
یه صدایی از آسمون می گه        شب زیارتی كربلاست
من مجنونم، بین دو دلبر و دو دلربا
سرگردونم، مثل كبوترای كربلا
یه دلم، می‌گه حسین    یه دلم،می‌گه اباالفضل

امیر حسین الفت




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: